sobota, 12 sierpnia 2017

Lekcja Plastyki cz.1 ,,Anatomia''

Witam wszystkich uczniów  na zajęciach plastycznych, z tej strony nauczycielka Clara. Dziś pokaże wam mój sposób rysowania, mam nadzieję, że wam się spodoba :)

Pamiętajcie, iż ludzkie ciało składa się z różnych okręgów, kresek, kwadratów, lecz nie są one idealne!

Aby zacząć rysować trzeba znać podstawy stylu, zaopatrzyć się we własny i najlepiej PAMIĘTAĆ o anatomii.

Zacznijmy temat pt,, Anatomia''.

Należy się zaopatrzyć choćby taką kukiełkę, która kosztuje ok. 22 zł w sklepie plastycznym. Osobiście wam powiem, że ja poznawałam anatomię patrząc na zdjęcia ludzi bądź rysunków co wiele mi pomogło, ale szybciej jest z tą kukłą.
Można ją ustawiać jak się chce dzięki temu poznając tajniki anatomii. Taka rada, jeśli rysujesz człowieka realistycznego (lub anime) i chcesz żeby był ideałem odmierz jego głowę i spraw by mieściła się siedem razy w tułowiu.
Zauważyłam, że wiele osób próbuje rysować stylem chibi, więc wyjaśnię jak to robić ,,profesjonalnie'', oczywiście chodzi o anatomię, bo taki temat dziś przedstawiamy.

Głowa u chibi jest z zasady większa od tułowia, dzięki temu wygląda niemalże jak niemowlę,
oczy głównie są na całą twarz, przez co wasz chibi wygląda uroczo, niektóre chibi nie mają nosa, a jeśli mają to naprawdę malutkie, usta mają tak samo małe.

Spróbuj samemu od wzorować postać, a niebawem dowiesz się jak rysować dokładnie np. głowę.
Mam nadzieję, iż nieco wam pomogłam.

Jaką chcecie następną lekcje? (można pisać na anonimie, temat lekcji również mile widziany :))

*dzwonek*

Do widzenia!

 ~Nauczycielka Clara


5 komentarzy:

  1. Usunęła komentarze bo prawda wyszła na jaw ;( Biedna... Jednak już po południu będzie materiał na Youtubie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety (XDDDD). Wiem, jestem biedna. Czekam na materiał i większy fame ^.^

      Usuń
    2. Niestety, jakoś nikt wam nie uwierzył, sądząc po wyłączonych komentarzach, zebrał się niezły hejt ;p

      Usuń
  2. Ładnie rysujesz. ;D
    /Daj Mi Marsa

    OdpowiedzUsuń