sobota, 14 października 2017

Informacje

 Witam!
Pewnie niektórzy z was myślą sobie ,,Yeah! Nie przeżyła hejtów i postanowiła odejść''.
Muszę rozwiać te wątpliwości, nie, nie odchodzę. Po prostu w tym roku szkolnym miałam dużo pracy, można powiedzieć, że nie mam żadnej przerwy od nauki. Tak, powiedziałam, aby robić pół godzinne przerwy-i to jest fakt, ale trudno było myśleć o kolejnym poście, na którego pomysłu raczej brak.

A propos hejtów, naprawdę myślicie, że jedno lub dwa bezsensowne komentarze i głupie podszywanie się na chacie (co widać, nie rozśmieszajcie mnie) spowoduje, że po prostu odejdę? Nie skomentuje nawet tego pożal się Boże disu na filmie kościoła, a na nim wyłączone dodawanie komentarzy i łapek. Iście chrześcijańskie.

Skąd ten post, czyżbym sobie o was przypomniała?

I tak, i nie.

Ale to nie post o tym.

Napiszę krótko: Powracam! :D

/Clara

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Iście dorosłe kogoś zhejtować bez powodu, nieprawdaż? Czyż nie lepiej było by wypisać argumenty niż proste ,,goń się'' które nie zbyt wnosi do bloga? To nic trudnego, myślę, że umiesz pisać :D
      ~Foxy

      Usuń
    2. Nie raz pisałam, ale zapomniałam egoizm lvl hard i usuwanie komentarzy.

      Usuń
    3. Odpisujesz, a nie piszesz. Na to pewnie tez nie odpiszesz i juz chyba nie zagladasz na bloga. A szkoda, fajnie sie zapowiadalo.

      Usuń
  2. XDD każdy mój komentarz był usuwany, a siostry nawet o tym film nagrały XD

    OdpowiedzUsuń